Hoofdmenu

HORNBACH en VI zorgen voor voetbalgekte

Nederland maakt meeste goals tijdens WK-voetbal

Nederland gaat tijdens dit WK-voetbal de meeste goals maken. Goals bouwen, welteverstaan. In samenwerking met HORNBACH inspireert Voetbal International voetbalfans om deze zomer samen een goal te maken.

Voetbal International en HORNBACH inspireren en helpen om zelf een goal te maken voor op straat of in de tuin. Zo zijn er onder meer projectshows ‘maak zelf een goal’ in de HORNBACH-vestigingen. Zowel beginnende als gevorderde klussers kunnen deze workshops bijwonen. Ook heeft HORNBACH een speciale instructievideo en een handzame folder gemaakt waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je zelf een goal kunt bouwen.
Voetbal International zal tijdens het WK ruimschoots aandacht besteden aan het initiatief. Zo creëert Voetbal International onder meer een speciale pagina www.VI.nl/maakeengoal waar mensen hun zelfgemaakte goal kunnen posten. Ook wordt er op ludieke wijze ingehaakt op WK-goals.
Marketing manager Maarten Post van HORNBACH: “Als je geen goal hebt, kun je niet scoren. Daarom gaan we heel voetbalminnend Nederland aanzetten om zelf een goaltje in elkaar te timmeren. Dat is leuk en makkelijk om te doen. Met meer goals wordt er meer gescoord en zijn we er straks weer gewoon bij op het WK. Voetbal International is een autoriteit en met zijn miljoenenbereik de logische partner”.
Partnership manager Marco Schumacher van Voetbal International vult aan: “Voetbal International is verheugd en trots dat HORNBACH een partnership met ons is aangegaan. Het zou mooi zijn als we er gezamenlijk in slagen een heuse klustrend te ontketenen en het Nederlandse voetbal met dit sympathieke initiatief een positieve impuls geven”.
De actie loopt van 11 juni tot en met 15 juli 2018.

Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels veertien vestigingen. HORNBACH won in 2017 voor de twaalfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Over Voetbal International
Voetbal International is al ruim vijftig jaar het leidende onafhankelijke voetbalplatform van Nederland. Met de wekelijkse uitgave van VI Magazine, VI.nl en de diverse eigen social kanalen, bereikt VI maandelijks bijna 2,5 miljoen voetballiefhebbers.

Foto: VI