Het bestuur mag met gepaste trots bekend maken dat we het contract, met trainer Paul van Putten, met een jaar hebben verlengend. In bijzijn van zijn vrouw Jacqueline werden de officiƫle papieren getekend.
Met Paul hebben we een fijne samenwerking. Naast de mooie sportieve prestaties schuilt in Paul ook een mens met een goed en mooi karakter.
Op naar een mooie toekomst voor KVC Oranje!
Foto KVC Oranje