De Blauw Sjuut opent Vasteloavend 2026 in Heerlen
Heerlen, 13 februari 2026 De Blauw Sjuut is vanavond feestelijk aangekomen in Heerlen en heeft daarmee officieel de Vasteloavend 2026 geopend. Het is de 74e keer dat het traditionele gezelschap uittrekt om in de Euregio het carnavalsseizoen aan te kondigen. Onder muzikale begeleiding en in aanwezigheid van de prinsen, talrijke toeschouwers en de burgemeester trok … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.