Buikpijn, misselijk en weer in de aan-modus door mijn aankomende reis. ( blog van Lidia)
Het leven is niet zo mooi. Althans voor mij was het dat nauwelijks. Enige waar ik ooit echt oprecht geluk uit gehaald heb is mijn dochter en de liefde die wij met elkaar hebben. En zelfs dat heeft 1 persoon van mij af geprobeerd te pakken. Zonder haar was ik hier helemaal niet meer geweest. … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.