Omnibuzz heeft veel ervaring met het organiseren van doelgroepenvervoer in Limburg.

 Vanaf 11 december 2016 regelen wij namens 32 Limburgse gemeenten het doelgroepenvervoer.

Bij ons kunt u terecht voor informatie, uw vervoerspasje, vragen en klachten. Ons kantoor ligt in Sittard en er werken in totaal 80 mensen.

VOOR ELKAAR PAS GROOT SUCCES. Omnibuzz wil graag dat haar klanten zo veel en optimaal mogelijk kunnen reizen. Dit hoeft niet altijd met Omnibuzz te zijn, maar kan ook met het Openbaar Vervoer (OV). Om dit voor u zo makkelijk mogelijk te maken, heeft Omnibuzz samen met Arriva in de zomer van 2017 de Voor Elkaar Pas geïntroduceerd bij haar klanten.

De Voor Elkaar Pas is een OV-chipkaart op naam die geldig is in het OV én het Omnibuzz vervoer. Met de Voor Elkaar Pas kunnen onze klanten tegen een aantrekkelijke korting reizen met de bussen en treinen van Arriva in Limburg. Daarnaast kan de klant een Voor Elkaar Pas begeleiderspas aanvragen. Met deze pas kan iemand gratis meereizen in de bussen en treinen van Arriva in Limburg. De klant bepaalt per rit zelf wie er meereist. Inmiddels hebben ruim 9.000 Omnibuzz klanten de Voor Elkaar Pas aangevraagd. De begeleiderspas is door ruim 7.000 Omnibuzz klanten aangevraagd.

Guido Vreuls, directeur van Omnibuzz is blij dat zoveel klanten de Voor Elkaar Pas hebben aangevraagd. Guido Vreuls:

Het OV is voor veel van onze klanten toegankelijker geworden en dat is waar we naar streven. De pas geeft onze klanten meer bewegingsvrijheid en dus meer mobiliteit.

IKWILVERVOER.NL. Vaak zijn onze klanten niet op de hoogte van de mogelijkheden van vervoer in hun gemeenten. Daarom heeft Omnibuzz zich aangesloten bij de website www.ikwilvervoer.nl. Op deze website kunnen de gemeenten kenbaar maken aan onze klanten welke soorten vervoer beschikbaar zijn in de gemeente.

Op dit moment heeft de helft van de gemeenten de informatie aangeleverd. Verwachting is dat begin 2018 alle relevante informatie voor onze klanten beschikbaar is.

KLANTTEVREDENHEID GESTEGEN Wij toetsen dagelijks de tevredenheid van onze klanten en vragen ze een cijfer te geven voor onze service en de manier waarop wij het vervoer voor hen regelen. Het cijfer dat wij op dit moment krijgen is een 8,2; een mooi resultaat.

ONZE MEDEWERKERS STAAN VOOR U KLAAR

Dagelijks staan onze medewerkers voor u klaar. Zij helpen u bij uw ritreservering, uw vragen en zorgen ervoor dat u op een prettige manier kunt reizen.

CONTACT

Heeft u vragen, dan kunt u bellen met 0900-33 10 550.

Openingstijden en telefoonnummers Omnnibuzz:

Klantenservice en Centraal Meldpunt Klachten (0900-33 10 550).

Van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Ritreservering (0900-0699) (lokaal tarief):

Van maandag tot en met donderdag van 06.00 tot 24.00 uur.

Op vrijdag en zaterdag van 06.00 tot 02.00 uur.

Op zondag en feestdagen van 07.00 tot 02.00 uur.

Meer informatie vindt u op www.omnibuzz.nl.

 

Geef een reactie