Sleutel Glazen Huis aangekomen in Breda
Foto: Fb Jack Theunissen Twee wethouders van de gemeente Heerlen hebben samen met 17 andere bikkels pakweg 150 kilometer van hun thuisstad Heerlen naar Breda gefietst. Ze kwamen ‘de sleutel’ van het Glazen Huis overhandigen aan de burgemeester Paul Depla en wethouder Boaz Adank. De Herlenaars hielden vorig jaar een Serious Fietstocht om geld … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.