Grote drukte in Midden-Limburg door bezoek van koning Willem-Alexander en Máxima

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima brachten vandaag een bezoek aan Wessem, Illikhoven, Echt, Vlodrop en Roermond als onderdeel van hun streekbezoek aan Midden-Limburg. Tijdens het bezoek stond onder meer democratie, participatie en stedelijke ontwikkeling centraal. Het koningspaar ging in gesprek met inwoners, ondernemers en jongeren over leefbaarheid, betrokkenheid en de toekomst van de regio. Ook bezochten zij het gebied De Weerstand, waar een voormalig industrieterrein wordt ontwikkeld tot een nieuwe woon- en leefomgeving.

Foto: Marc Ploum

About The Author