Heerlen- Begrip en hulp gevraagd bij opruimwerk na het noodweer
Foto: Lucho Carreno Medewerkers van de gemeente Heerlen zijn hard aan het werk om de grootste overlast van het noodweer van gisteravond en vannacht weg te nemen. Het is echter onmogelijk om alles in één keer op te ruimen. Ook de komende week zal hier en daar nog sprake zijn van vervuilde wegen, bergen … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.