Regiobijeenkomsten over toekomst van de kerk in Limburg: bisdom Roermond nodigt gelovigen uit
Het bisdom Roermond organiseert in april drie regiobijeenkomsten waarin gelovigen uit Limburg kunnen meepraten over de toekomst van de kerk. Aanleiding is de toekomstvisie ‘Verbonden met elkaar in Christus: Kompas voor de toekomst’, die bisschop Ron van den Hout eind vorig jaar presenteerde. De visie werd opgesteld na gesprekken met ongeveer 150 mensen uit het … Lees meer
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.