Nieuwe subsidie woningeigenaren voor duurzame isolatie
Als woningeigenaar kun je vanaf 15 september 2016 subsidie krijgen voor energiebesparende maatregelen in je eigen huis. Pas je 2 of meer soorten isolatie van voldoende omvang toe, zoals isolatie van dak, gevel, vloer/bodem of spouwmuur of hoogrendementsglas, dan krijg je tot 20 procent van de kosten terug van het Rijk. Deze subsidie is dus mooi nieuws! Met … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.