Sinds kort kunt u in onze gemeente ook online aangifte doen van de geboorte van uw kindje. U hoeft er dus niet meer voor naar het Burgerhoes te komen. Maar dat mág natuurlijk wel nog altijd!
Nieuws uit Parkstad maar ook heel Limburg en de Euregio
Sinds kort kunt u in onze gemeente ook online aangifte doen van de geboorte van uw kindje. U hoeft er dus niet meer voor naar het Burgerhoes te komen. Maar dat mág natuurlijk wel nog altijd!