Royal Otis maakte op de South Stage hun debuut op Pinkpop en liet direct een sterke indruk achter.
Met hun aanstekelijke feelgood-sound, veel charisma en een ontspannen uitstraling kregen ze het publiek moeiteloos mee. De meisjes en jongens vooraan zongen enthousiast mee, wat zorgde voor een warme en zoetsappige sfeer. Ze leken zelfs een beetje verlegen. Het was dan ook de allereerste keer op Pinkpop Opvallend was ook de gitarist, die zich … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.