SONY DSC

De afgelopen jaren is Intergarde uitgegroeid tot een van de grootste beveiligingsbedrijven in Zuidoost Nederland. Bij deze groei hoort een nieuwe visuele uitstraling. Wij zorgen ervoor dat jij je veilig voelt, is de nieuwe belofte waarmee Intergarde de veiligheid van haar klanten centraal stelt. “Als allround aanbieder van beveiligingsoplossingen bieden wij voor zowel onze zakelijke als particuliere klanten op alle gebieden oplossingen van beveiliging. Met onze nieuwe merkidentiteit laten we zien dat wij groter en vooruitstrevender zijn dan ooit tevoren” aldus Joost van den Boorn, directeur van Intergarde BV. 

Opfrissing van de identiteit
“We gaan met de tijd mee, werken met vooruitstrevende- en innovatieve beveiligingstechnieken en hebben kansen gegrepen om onze marktpositie nog verder te verstevigen. Vandaar dat onze huisstijl is opgefrist zodat ook visueel duidelijker is wie we zijn en waar we voor staan. De drie cirkels in ons logo staan voor de diverse niveaus van beveiliging. In het midden van de cirkel herken je een slot; het symbool van veiligheid. Maar het is tegelijkertijd ook herkenbaar als poppetje, wat staat voor onze medewerkers die een centrale positie binnen onze onderneming hebben.”

Eén sterke beveiligingspartner met gespreide dekking

De overgenomen beveiligingsbedrijven Altec Beveiliging, Alarmpoint BV en HRB Beveiligingen gaan voortaan verder onder de naam Intergarde, om in de markt herkenbaar te zijn als één sterke beveiligingspartner. Polygarde, ook 100% onderdeel van Intergarde, blijft voorlopig bekend onder haar eigen label. 

Met locaties in Maastricht (hoofdkantoor), Kerkrade, Weert, Schinnen, Venlo en Nijmegen is Intergarde dé lokale partner voor alle beveiligingsvraagstukken.

Tekst en foto: Intergarde

Geef een reactie