opening van de nieuwe afdeling Anemoon van Verpleeghuis Bergweide in Heerlen.
Gisteren middag was de wethouder Peter van Zutphen bij de officiële opening van de nieuwe afdeling Anemoon van Verpleeghuis Bergweide in Heerlen. De oude afdeling Anna in Huize De Berg heeft nu een mooie nieuwe plek door een nieuwe aanbouw bij Bergweide. Allemaal eenpersoons kamers, drie gezamenlijke huiskamers. Met voor iedere huiskamer een heel mooi … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.