De Blauwe Sjuut is terug in Heerlen: het feest kan beginnen!
Na een gezellige tocht door de Euregio is de Blauw Sjuut weer terug in Heerlen. Dit betekent maar één ding: de vasteloavend is officieel begonnen! Het Pancratiusplein stond zaterdagavond dan ook vol met feestvierders, -klaar om de bemanning van de Blauw Sjuut feestelijk te onthalen. Met vrolijke mensen, uitbundige carnavalsmuziek en een sfeervolle aankomst werd … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.