Marianne uit Hoensbroek wint gloednieuwe auto bij tv-show Miljoenenjacht
Marianne uit Hoensbroek is de gelukkige winnaar van een gloednieuwe BMW in het tv-programma ‘Postcode Loterij Miljoenenjacht’ dat vanavond te zien was bij RTL 4. Linda de Mol maakte bekend dat Marianne met de prijs naar huis ging nadat een andere deelnemer de prijs aan zich voorbij liet gaan voor een plek aan de desk … Lees meer
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.