Wijkcentrum Heksenberg/Pronsebroek officieel feestelijk geopend Wnd. burgemeester Emile Roemer
Wijkcentrum Heksenberg/Pronsebroek officieel feestelijk geopend Wnd. burgemeester Emile Roemer steekt loftrompet op inzet buurtorganisatie Afgelopen vrijdagavond 12 oktober stond de wijk Heksenberg/Pronsebroek op feestelijke wijze figuurlijk en letterlijk in de schijnwerpers. Dit bij gelegenheid van de opening van haar nieuwe Wijkcentrum Heksenberg/Pronsebroek gelegen aan de Mgr.Feronstraat 51 (achterkant winkelcentrum Heksenberg). Zoals bekend … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.