Gemeente Nuth en Aldi sluiten overeenkomst vernieuwd winkelconcept
Nieuw winkelconcept draagt bij aan versterking regionale winkelstructuur. Gemeente Nuth en ALDI hebben een overeenkomst gesloten voor de realisatie van een nieuwe winkel tegenover het station in de kern Nuth. Burgemeester Schmalschläger is verheugd: “Ik ben blij dat we de Aldi voor Nuth hebben weten te behouden. Het nieuwe winkelconcept sluit aan bij de visie … Lees verder
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.